Zbrane – konštrukcia a bezpečnosť


„Všetky zbrane, budú v prípade potreby odskúšané na ich majiteľoch.“

Herným zbraniam (ostré, či tupé, ale rozhodne sakra nebezpečné veci) odpovedajú neherné zbrane – reprezentácie, rsp. makety, ktoré umožňujú systém fyzických súbojov tak, aby sme sa vzájomne skutočne nepobili. Tomuto faktu sa plne prispôsobujú, aj keď sa snažia zachovať maximum z funkčnosti a výzoru svojich herných predlôh. Hráč, si svoje zbrane pre postavu na hru pripraví sám. Všetky zbrane na hre, budú podrobené kontrole a schvaľovaniu od orgov, hráč, ktorí si nenechá schváliť svoju maketu, ju nemôže používať v hre.

Nožíky – karimatka, Max. 10 cm. Nebojová trieda zbrane, pokiaľ nie je povedané inak.

Dýky – papierové, karimatkové, či gumené jadro, mäkčené okraje. Max. čepele 15 cm, min. 10., celk. max. 20.

Meče – krátke, tesáky, saxy, bastardy, obojručáky, claymory apod. – karimatkové jadro preferované, drevené posudzované individuálne – žiadne metly, keď tak hokejky, nikdy nie papier, čepeľ mäkčená, jadro nikdy nepostupuje až do špičky, cca 5-8cm voľných. Zo záštit netrčí železo, z celej zbrane žiadne klince, skrutky, vruty. Hruška makčená. Do 90 cm krátka zbraň, do 120 cm jedenapolručná, nad 120 (a do 150 max.) obojručka. V impériu sa jedná sa o najrozšírenejší typ zbraní, všetky pochádzajú z imperiálnych dielní, ktoré majú monopol. Herne sa k nim postava dostáva až po príchode na hru.

Šable a zahnuté sečnobodné zbrane – to čo pre meče, avšak špička špeciálna mäkčená úprava.

Kordy a iné bodné zbrane – zákaz, pokiaľ nie je povedané inak.

Drevcové zbrane sečné – (bojové) sekery, halapartne, kópie, berdychy, sudlice atď. – poriadne jadro toporu, napriek tomu nižšia váha, ako u reálnej. Násada na topor individuálne, podľa typu a dohovoru s orgami.

Úderné zbrane – palcáty, bojové kladivá, remdiky, cepy – spôsobujú drtivé a trieštivé zranenia, topor kvalitné drevené jadro (ale bez použitia železných elementov), perlíky, okované gule, valce atď, číry molitan, či karimatka. Posudzované veľmi individuálne nielen podľa konštrukcie ale i hráča. Údery náročné na roleplay Kontaktovať organizátorov dopredu je nutnosť. Herne sa jedná o pozostatky zbraní rádu Fénixa, podliehajú prísnej imperiálnej kontrole.

Strelné:

Luky – náprah do 15kg / 30 lb. Bambuľové strely (s mincou a zátkou vo vnútri.)

Praky – prísny zákaz.

Kuše – posudzované veľmi individuálne. Dostatočný predherný kontakt s orgami nutný. Pre projektily platí to isté čo pre šípy.

Zbrane mágov:

Okrem vyššie uvedeného, mágovia môžu tiež používať aj svoju magickú palicu, ale vždy na obranu, nikdy nie na útok, pokiaľ nie je povedané inak.

Špeciálne:

Mimo vyššie zmienených, existujú legendárne magické zbrane a zložité mechanizmy z epochy prvých ľudí, ktoré sú však v súčasnom veku veľmi vzácne a nikto zo  živých nerozumie ich mechanizmu použitia. Často sa jedná tiež o iluzívne falzifikáty z dielne čiernej mágie.

Odkaz na citovanie

Design: NewWpThemes | Powered By jouer au casino en ligne | android bingo | Jeux de casino