Atribúty a perky



Atribúty

Sudičky mu do vienku nadelili samé dobré veci.“ Geneticus Maximus, cisársky astrológ

Definujú postavu vo svete Athanor. Sú to je základné stavebné prvky, povedzme fyzické danosti, od ktorých sa ďalej odvíja jej ďalšie smerovanie. Atribúty má postava tri a nemenia sa len tak ľahko.

  • Sila– reprezentuje fyzickú silu postavy a jej fyzickú odolnosť, a odvíja sa od nej počet životov. Za SIL 1 má postava 5 životov. Za každý bod navyše získava postava +2 životy.

  • Obratnosť– reprezentuje koordináciu pohybov a rýchlosť postavy, odvíja sa od nej obranný bonus postavy. Za každé dva body OBR postava získava bonus +1 na obranu pred fyzickým útokom.

  • Inteligencia reprezentuje mentálnu silu postavy a jej naladenie na magické prúdenia, odvíja sa od nej množstvo many. Prvý bod INT zakladá manapool 5. Za každý bod navyše sa pripočítavajú k základu dva body many navyše. Postava s INT 4 má teda 5+3*2 =11 bodov manny. Kúzla vždy stoja toľko manny, koľko je ich úroveň.

Podľa voľby archetypu postavy (bojovník, zlodej, mág) by si mal hráč vyberať i kombináciu atribútov. Hrá si do nich môže rozdeliť 4 body, pričom ani jeden z atribútov nesmie ostať na nule. Ideálna kombinácia napr. pre povolanie bojovník je sila 2, obratnosť 1, inteligencia 1, pre zlodeja je dominantným atribútom obratnosť a pre mága inteligencia.

Perky

Nenormalita sa cení.“ Eldric Šialený počas svojich experimentov v Novograde

Sú to zvláštnosti postavy vymykajúce sa obecným pravidlám. Majú ako svoju pozitívnu tak i negatívnu stránku, ktoré pridávajú na komplexnosti RP a aj rastu postava. Každá postava musí mať minimálne jeden.

 

 

  • Kripel– postava je nejak fyzicky zmrzačená (chýba ruka, oko, je hluchá , atď.) , hráči to musia celý čas hrať, na oplátku získa hráč 1 Schopnostný bod (SB) pri tvorbe postavy navyše
  • Magická odolnosť– všetky kúzla majú naňho polovičný efekt (negatívne aj pozitívne), postava zároveň nemôže zosielať kúzla
  • Vydedenec– začína bez peňazí a majetku, spáchal napr. zločin, bonus 1 SB
  • Syn Šťasteny– trojnásobný počet zlata na začiatku. Všetky Atribúty na začiatok 1.
  • Učenec – bojové schopnosti max. úroveň I., Int +1
  • Mentálne poruchy – krátkodobé aj dlhodobé poruchy (jedna alebo viac) , orgovia posudzujú individuálne (strach z farby – spúšťač – reakcia postavy, atď.)
  • Akrobat – +1 Dex, postava mimoriadne pohybovo nadaná, nesmie mať ani používať ťažké predmety
  • Hromotĺk– Int na začiatok 0, zvýšená odolnosť voči jedom a fyz zraneniam (-1 na tento druh zranení, neplatí na kumulujúce zranenie

 

 

Design: NewWpThemes | Powered By jouer au casino en ligne | android bingo | Jeux de casino